Saturday, 29 December 2012

Minggu Akhir 2012

Bismillahirohmanirrohim......

Assalamualaikum semua...

Alhamdulillah, semalam dapat jugak dengar suara bonda tercinta. Keadaan famili di kampung semuanya baik, alhamdulillah walaupun berita banjir yang kurang menyenangkan. Namun itu semua ujian daripada Allah. Pasti ada hikmah disebaliknya.

Adik yang bongsu akan mula bersekolah minggu depan. Baru masuk tahun 1, mesti dia bersemangat sangat kan. Maklumlah, dapat baju baru, kasut dan beg baru. Teringat diriku ketika mula-mula menjejakkan kaki ke tahun 1 (tersenyum sendiri). Ya Allah..cepatnya masa berlalu berlalu. Pejam celik je, 2 hari lagi nak masuk 22 tahun. Makin panjang umur, makin dekat kematian menghampiri. Bersediakah aku???

Emmm...luse dah nak final. Mengakhiri semester 5. Tak sabar rasenye, exam pun seminggu je. In Shaa Allah, semoga semuanye berjalan lancar dan dapat menjawab soalan dengan baik. Amiin...Setakat ni je perkongsian Wan Nur Syuhada hari ini..

Wassalam... 


No comments:

Post a Comment